Izrada web site
Dobro dizjaniran i urađen web sajt donosi prihod. Ova rečenica treba da vam je na umu svaki put kada razmišljate da li vam je potreban web sajt. Ukoliko nemate web sajt ili online prodavnicu praktično ne postojite. Potencijalni klijenti, nisu samo oni koji prođu pored vaše radnje. Danas je potencijalni klijent svako ko koristi internet. Dobro dizajniran web sajt sadrži sve potrebne informacije koje su potencijalnom klijentu neophodne. Na osnovu tih informacija sa vašeg web sajta, oni se odlučuju za vas ili konkureciju.Kakav utisak na klijenta ostavlja izgled vašeg web sajta?
Web sajt je ogledalo vašeg biznisa i jasno govori o vama i načinu vođenja vaše firme. Istraživanja su utvrdila da je loše uređen web site prvi eliminušući faktor pri odlučivanju kupca da li vas da odabere ili vašu konkurenciju. Kao i u svakom biznisu, kod izgleda i načina funkcionisanja web sajta, potrebno je pratiti aktuelne trendove.Kako to web sajt ili online prodavnica poboljšava vaše poslovanje?
Ono što je za vas lična karta, to je web sajt za vaš biznis. Vaš web sajt je prostor da ispričate vašu priču, bilo da su to usluge koje nudite ili proizvod. Veoma bitno je da ne pišete sami tekstove za vaš sajt. To mora da uradi copywriter, koji poznaje SEO standarde, i zahvaljujući čijem radu ćete biti dobro rangirani na Google. Ukoliko sami pišete tekstove, džaba ste radili sajt. Biće rangiran daleko od prve strane. Sa dobro urađenim dizajnom sajta, ostavićete utisak kod potencijalnih klijenata. Dostupni ste 24 sata, svih 7 dana u nedelji, tokom cele godine.Održavanje web sajta
Kao što održavate vaš auto, tako morate održavati i website. Održavanje i ažužiranje podrazumeva unos novih stranica, proizvoda, tekstova, fotografija kao i ažuriranje tehničkih komponenti web sajta. Ažuriranjem i dodavanjem novih tekstualnih i slikovnih sadržaja, podižete kvalitet sajta po kriterijumima Google, što utiče na vaše bolje pozicioniranje. Zato, ažurirajte vaš sajt bar dva puta godišnje.

Izrada web site
Dobro dizjaniran i urađen web sajt donosi prihod. Ova rečenica treba da vam je na umu svaki put kada razmišljate da li vam je potreban web sajt. Ukoliko nemate web sajt ili online prodavnicu praktično ne postojite. Potencijalni klijenti, nisu samo oni koji prođu pored vaše radnje. Danas je potencijalni klijent svako ko koristi internet. Dobro dizajniran web sajt sadrži sve potrebne informacije koje su potencijalnom klijentu neophodne. Na osnovu tih informacija sa vašeg web sajta, oni se odlučuju za vas ili konkureciju.
Kakav utisak na klijenta ostavlja izgled vašeg web sajta?
Web sajt je ogledalo vašeg biznisa i jasno govori o vama i načinu vođenja vaše firme. Istraživanja su utvrdila da je loše uređen web site prvi eliminušući faktor pri odlučivanju kupca da li vas da odabere ili vašu konkurenciju. Kao i u svakom biznisu, kod izgleda i načina funkcionisanja web sajta, potrebno je pratiti aktuelne trendove.
Kako to web sajt ili online prodavnica poboljšava vaše poslovanje?
Ono što je za vas lična karta, to je web sajt za vaš biznis. Vaš web sajt je prostor da ispričate vašu priču, bilo da su to usluge koje nudite ili proizvod. Veoma bitno je da ne pišete sami tekstove za vaš sajt. To mora da uradi copywriter, koji poznaje SEO standarde, i zahvaljujući čijem radu ćete biti dobro rangirani na Google. Ukoliko sami pišete tekstove, džaba ste radili sajt. Biće rangiran daleko od prve strane. Sa dobro urađenim dizajnom sajta, ostavićete utisak kod potencijalnih klijenata. Dostupni ste 24 sata, svih 7 dana u nedelji, tokom cele godine.
Sa dobrim web sajtom raste kredibilitet kod potencijalnih klijenta u odnosu na konkurenciju i druge koji nemaju online prisustvo. Štedite vase vreme ali i vreme kupca, koji u par klikova može kupiti proizvod. Uz pomoć analitike možete saznati sve o vašim kupcima, kakve su njihove potrebe i kako da ih zadovoljite.
Online prodavnica je ustvari deo Online kupovine kao procesa, gde kupac kupuje preko interneta uslugu ili proizvod. Online kupovina je nastala usled potreba da se ubrza i olakša proces kupovine proizvoda ili usluga.
Održavanje web sajta
Kao što održavate vaš auto, tako morate održavati i website. Održavanje i ažužiranje podrazumeva unos novih stranica, proizvoda, tekstova, fotografija kao i ažuriranje tehničkih komponenti web sajta. Ažuriranjem i dodavanjem novih tekstualnih i slikovnih sadržaja, podižete kvalitet sajta po kriterijumima Google, što utiče na vaše bolje pozicioniranje. Zato, ažurirajte vaš sajt bar dva puta godišnje.