SEO Optimizacija

SEO optimizacija web sajta za pretraživače

Kad pročitate SEO, prvo pomislite, opet neka skraćenica iza koje se krije marketinška magla. Vreme je da detaljnije saznate koliko je ovo bitna, teška i komplikovana, poslovna aktivnost. 

Upamtite, sve što se radi u SEO je merljivo. SEO definitivno nije magla.

Najveći deo pretraga na interentu se obavlja preko Google. Poštovanjem Google kriterijuma i standarda olakšavate klijentima da vas nađu i povećavate verovatnoću da izaberu vas, a ne konkurenciju. Vaša pozicija na Google-u je isključivo rezultat primene preko 200 SEO pravila. 

SEO ili Search Engine Optimization je optimizovanje sadrzaja na stranicama vaseg web sajta za bolje pozicioniranje na pretraživačima. Cilj je da sadrzaj vašeg web sajta bude vidljiv na pretraživaču bilo da je to Google, Bing, Msn ili Yahoo. SEO je deo online marketing strategije,ali ima i tehnički deo koji spada pod development. SEO je aktivnost koja povećava posetu na vašem sajtu preko organskih rezultata na Google-u. 

SEO ili Search Engine Optimization se sastoji iz dva dela, On-page SEO i Off-page SEO.

On-page SEO su aktivnosti koje morate sprovesti na vašem web sajtu. Tu spada i tehnički deo, kao što je pisanje koda, struktura sajta, brzina odziva sajta, itd…Deo on-page SEO je i pisanje tekstova, koji sadrže određene ključne reči, pisanja meta tagova, kreiranje XML i Robot.txt fajlova i drugo.

Off-page SEO se odnosi na broj i pre svega kvalitet linkova koji upućuju na vaš sajt i sa vašeg sajta. Ova aktivnost se zove backlinking i veoma je važan deo SEO optimizacije.

SEO je dug proces, kod kog ne postoje instant rezultati, zbog Google kriterijuma koji se stalno menjaju. Niko ne može da vam obeća i tvrdi, da će vam obezbediti prvo mesto na Google pretrazi, kao i vreme za koje to može da uradi. 


web-ing, SEO, search engine optimization, search engine optimizacija
web-ing SEO, search engine optimisation

SEO optimizacija web sajta za pretraživače

Kad pročitate SEO, prvo pomislite, opet neka skraćenica iza koje se krije marketinška magla. Vreme je da detaljnije saznate koliko je ovo bitna, teška i komplikovana, poslovna aktivnost. 

Upamtite, sve što se radi u SEO je merljivo. SEO definitivno nije magla.

Najveći deo pretraga na interentu se obavlja preko Google. Poštovanjem Google kriterijuma i standarda olakšavate klijentima da vas nađu i povećavate verovatnoću da izaberu vas, a ne konkurenciju. Vaša pozicija na Google-u je isključivo rezultat primene preko 200 SEO pravila. 

SEO ili Search Engine Optimization je optimizovanje sadrzaja na stranicama vaseg web sajta za bolje pozicioniranje na pretraživačima. Cilj je da sadrzaj vašeg web sajta bude vidljiv na pretraživaču bilo da je to Google, Bing, Msn ili Yahoo. SEO je deo online marketing strategije,ali ima i tehnički deo koji spada pod development. SEO je aktivnost koja povećava posetu na vašem sajtu preko organskih rezultata na Google-u. 

SEO ili Search Engine Optimization se sastoji iz dva dela, On-page SEO i Off-page SEO.

On-page SEO su aktivnosti koje morate sprovesti na vašem web sajtu. Tu spada i tehnički deo, kao što je pisanje koda, struktura sajta, brzina odziva sajta, itd…Deo on-page SEO je i pisanje tekstova, koji sadrže određene ključne reči, pisanja meta tagova, kreiranje XML i Robot.txt fajlova i drugo.

Off-page SEO se odnosi na broj i pre svega kvalitet linkova koji upućuju na vaš sajt i sa vašeg sajta. Ova aktivnost se zove backlinking i veoma je važan deo SEO optimizacije.

SEO je dug proces, kod kog ne postoje instant rezultati, zbog Google kriterijuma koji se stalno menjaju. Niko ne može da vam obeća i tvrdi, da će vam obezbediti prvo mesto na Google pretrazi, kao i vreme za koje to može da uradi.