Profesionalno vođenje društvenih mreža

Profesionalno vođenje društvenih mreža

Društvene mreže su deo naše svakodnevice. Sa sve učestalijim korišćenjem mobilnih uređaja, povećao se i broj korisnika,  i vreme provedeno na društvenim mrežama. Samim tim imate mogućnost i jedinstvenu priliku da se sa dobrom strategijom na društvenim mrežama pozicionirate i podignete svest o postojanju vašeg proizvoda ili usluge i povećate svoju prodaju.

Facebook i Instagram su vodeće društvene mreže sa preko 3 milijarde aktivnih korisnika, kako u svetu tako i kod nas. U Srbiji samo trenutno ima preko 1 milion Instagram korisnika i preko 2 miliona Facebook korisnika.

Facebook je definitvno najpopularnija društvena mreža u svetu i kod nas, i kao takav mora da  bude deo vaše online strategije. Oko 94% kompanija u Srbiji ima bar jednu Facebook stranicu, a neke i više, u zavisnosti od potreba kompanije. Nemojte biti manjina koja ne prepoznaje poslovne trendove. Ulaganje u marketing i oglašavanje na ovoj društvenoj mreži su obaveza.

Aktivnošću na društvenim mrežama postižete bolju i bržu promociju firme i proizvoda. Ostvarujete direktnu komunikaciju sa kupcem i postajete tržišno prisutni. Vizuelno pamćenje je najtrajnije pamćenje, stoga će vaš proizvod mnogi primetiti i upamtiti iako možda tog trenutka nisu kupci.

web-ing, social media, društvene mreže
web-ing social media

Profesionalno vođenje društvenih mreža

Društvene mreže su deo naše svakodnevice. Sa sve učestalijim korišćenjem mobilnih uređaja, povećao se i broj korisnika,  i vreme provedeno na društvenim mrežama. Samim tim imate mogućnost i jedinstvenu priliku da se sa dobrom strategijom na društvenim mrežama pozicionirate i podignete svest o postojanju vašeg proizvoda ili usluge i povećate svoju prodaju.

Facebook i Instagram su vodeće društvene mreže sa preko 3 milijarde aktivnih korisnika, kako u svetu tako i kod nas. U Srbiji samo trenutno ima preko 1 milion Instagram korisnika i preko 2 miliona Facebook korisnika.

Facebook je definitvno najpopularnija društvena mreža u svetu i kod nas, i kao takav mora da  bude deo vaše online strategije. Oko 94% kompanija u Srbiji ima bar jednu Facebook stranicu, a neke i više, u zavisnosti od potreba kompanije. Nemojte biti manjina koja ne prepoznaje poslovne trendove. Ulaganje u marketing i oglašavanje na ovoj društvenoj mreži su obaveza.

Aktivnošću na društvenim mrežama postižete bolju i bržu promociju firme i proizvoda. Ostvarujete direktnu komunikaciju sa kupcem i postajete tržišno prisutni. Vizuelno pamćenje je najtrajnije pamćenje, stoga će vaš proizvod mnogi primetiti i upamtiti iako možda tog trenutka nisu kupci.